Реклама на телебаченні є одним із найдієвіших способів просування брендів, торгових компаній, їх товарів та послуг. Сьогодні практично в кожному будинку є можливість перегляду телепрограм, а значить вашу рекламу побачать мільйони людей у різних регіонах країни.
Реклама на каналах національного мовлення найбільш підійде для просування харчових продуктів, побутових товарів, косметичних брендів, різноманітних послуг.
Реклама на регіональних каналах - відмінний спосіб просування в певному регіоні. Вона дозволяє активно просувати бізнес в окремій галузі чи сфері і перевіряти нові стратегії без великого фінансового ризику за рахунок нижчої вартості регіональної реклами.
- Реклама прямого типу. Це озвучені відеоролики, які транслюються в рекламних блоках.
- Спонсорська реклама. Інформація про спонсора подається у вигляді логотипу та неодноразово повторюваної інформації протягом передачі.
- Прихована реклама. Використання товарів чи послуг рекламованої компанії у фільмі чи передачі.
- Репортажі, інтерв'ю.
- Телевізійні заставки.
- Самостійна передача.
- широке охоплення аудиторії;
- комплексний вплив (слухові та візуальні ефекти);
- можливість впливу безпосередньо на цільову аудиторію (вибірка за інтересами, віком, регіоном проживання);
- низька вартість 1 контакту
Швидкий і доступний спосіб розмістити інформацію про товари, події, акції, послуги місцевих підприємств та приватних осіб.