Зовнішня реклама відноситься до найстарішої форми реклами і по сьогодні залишається однією з найбільш поширених в рекламі товарів і послуг. Останнього часу індустрія зовнішньої реклами активно розвивається, пропонуючи рекламодавцям все більш комплексні та технологічні рішення, такі як інноваційні платформи інтеграції реклами в міський простір, нові інтерактивні формати комунікації із споживачем, вдосконалення моделей планування.
Ефективність зовнішньої реклами є результатом впливу великої кількості факторів, тому планування та проведення рекламних кампаній вимагає від рекламодавця знання окремих її особливостей. Точно обраний формат зовнішньої реклами гарантує увагу цільової аудиторії до її змісту, а значна різноманітність рекламних носіїв дозволяють сформувати програму розміщення реклами таким чином, щоб забезпечити найбільшу кількість контактів з рекламним повідомленням, а значить, і велику запам'ятовуваність. Разом з тим, велика кількість різноманітних рекламних носіїв призводить до «рекламного шуму», особливо в великих містах: споживач може «втратитися» в великому рекламно-інформаційному потоці і не помітити рекламу. Тому, для того, щоб зовнішня реклама була ефективною, рекламодавцю необхідно не тільки вдаватися до креативних рішень, що привертають увагу, але і ретельно обирати відповідний засіб реклами і місця розміщення. Так, іноді навіть локальне розміщення створює враження масованої кампанії і надовго запам'ятовується споживачам. Крім того, зовнішня реклама може бути цілеспрямованою: при точному розміщенні вона здатна не тільки охопити цільову аудиторію, але і направити її потоки в потрібному напрямку.
ВИДИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Різноманіття видів та типів зовнішньої реклами використовується для вирішення різних завдань. Незалежно від розмірів конструкції та методів розміщення, всі рекламоносії можна поділити на такі функціональні групи:
Основні види зовнішньої реклами:
є найпоширенішим елементом міської реклами. Різноманітність форм (від найпростіших до вишукано складних) дозволяє використовувати їх як у зовнішній, так і в інтер'єрній рекламі. Вбудовані світлові елементи підвищують ефективність носіїв у темну пору доби. Двосторонні світлові короби найбільш функціональні у зовнішній рекламі, завдяки своїй оглядовості.
Практично не мають обмежень у застосуванні. Це найбільш яскравий та багатофункціональний елемент рекламних носіїв. Різноманітність матеріалів, які використовуються (пластик, оргскло, метал та ін.), форм та розмірів (від найменших до великих дахових установок), світлових елементів, дає можливість використовувати об'ємні літери як найбільш ефективний рекламний носій.
Зазвичай конструкція кріпиться до поверхні перпендикулярно потоку руху транспорту та пішоходів, що значно збільшує її оглядовість з обох боків.
Досить великі та об'ємні рекламні носії, що розташовуються на дахах будівель. Складені зі світлових літер або із зовнішнім підсвічуванням вони являють собою ідеальну рекламну поверхню, що привертає увагу в будь-який час доби.
Виносні складні щити - найдоступніший вид зовнішньої реклами. Сучасні матеріали, які застосовуються для їх виготовлення, дозволяють використовувати штендери в будь-яких умовах, як на вулиці, так і в приміщенні. Їх компактність, мобільність, відмінність модифікацій роблять штендер незамінним первинним джерелом інформації будь-якої фірми.
Можуть бути рекламними, інформаційними, офісними, дверними, настільними, фасадними, покажчиками тощо. Варіанти виконання залежать лише від бажання замовника та креативності дизайну. Так само, практично не існує обмежень у використанні матеріалів для виготовлення - пластик, скло, оргскло, нержавіюча сталь, латунь, гравертон, анодований або шліфований алюміній, дюралюміній і т.д. Різні форми кріплення можна застосовувати як декоративну прикрасу.
Умовно поділяються на стенди з постійною інформацією та змінюваною інформацією. Останні представлені різноманітними модифікаціями - з прозорими кишенями із ПВХ або оргскла різних форматів та глибини, металеві для використання магнітних тримачів або з поверхнями, що дозволяють застосовувати маркери тощо. Ці функції можна поєднати в одному щиті, що значно розширює сферу його використання.